petek, 25. november 2016

Leseni adventni venec

Pred nami je adventni čas in tudi sama sem se lotila izdelave adventnega venčka in sicer sem za osnovo uporabila poleno, ki je bilo pred tem namenjeno za v centralno  :)

Pozabila sem slikati kako je izgledalo poleno pred obdelavo, pa saj si lahko predstavljamo ;)

Izvrtala sem luknje, pritrdila sveče, malo okrasila z listjem, storži in perlicami ter dodala
"Adventno vilo".

Izdelek prijavljam na:

- 174. izziv craft-alnice: Nova podoba




9 komentarjev:

Helena pravi ...

Lep in zanimiv "svečnik" za štiri adventne svečke.

N-Eva pravi ...

Zelo lepa dekoracija....všeč mi je preprosta izdelava in strašno srčkan angelček.

Anonimni pravi ...

Preprost, čist, drugačen adventni okrasek. Naj se vam veliko lepega zgodi ob njem, pri tem vam bo pomalgal angelček :-) Majda

Nataša Š. pravi ...

Čudovit je, mi je zelo všeč preprostost in tvoja vila!

Maja pravi ...

Lepa dekoracija!

Goga pravi ...

No pa si rešila poleno pred pogubo. Krasno si ga preobrazila v svečnik.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

helena pravi ...

Lepo si ga okrasila in dodala krasnega angelčka. Hvala, ker sodeluješ v Craftalnici.

Andreja pravi ...

Zelo lep svečnik si naredila :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Tanja E. pravi ...

Zelo domiselno in lepo, hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!