nedelja, 27. junij 2010

Rossa - Grammostola rosea


Mami je letos za rojstni dan dobila ptičjega pajka, njegov terarij pa je po mamičinem mnenju pristal na najbolj primernem mestu za pajka...beri v moji sobi. Tako imam sedaj terarij z kosmatim večnožnikom v svoji sobi. Poleg pajka so v naš dom prišli tudi črički (na začetku jih je bilo kar 40), ki naj bi bili gojeni v prehrambene namene zgoraj omenjenega kosmatinca. Torej pajek-mirna žival, skor nič moteča se počasi giblje na svojem teriroriju znotraj steklenih sten in na drugi strani črički-po naravi zelo glasne žuželke, ki s svojim petjem očarajo marsikoga- a to ne če jih je 40 na kupu v prostoru, ki meri 4x4 in v času, ko normalni ljudje spijo.


S črički so bile tako na začetku borbe, saj mojemu bratu njihovo petje ponoči zelo paše, meni pa je preglasno, in ko si je terarij s črički postavil v svojo sobo in pustil odprta vrata je meni še vedno odmealo njihovo petje... kdo bi si lahko misil, da lahko ljudje ob takšni intenziteti čričkanja zaspijo. Nekje sem zasledila, da škatlice s čriki prodajajo na Japonskem kot prodajajo pri nas cvetje... pari si jih namreč kupijo za ustvarjanje romantičnega vzdušja v njihovi spalnici... sklepam, da te noči, ko si prinesejo čričke nimajo namena prespati. Torej sedaj so naši glasni črički pristali na balkonu, kjer so v dovolj veliki razdalji od mojih ušes, da lahko vsi- tako oni, kot jaz noč preživimo v miru.

Rossa torej naš novi hišni ljubljnček pa je prijetna živalca. Se mi je zgodilo nek petek, ko sem prišla iz pevskih vaj, da sem našla odprt terarij, pajka pa nikjer :) ...takoj je zavladala panika v hiši... kje sedaj najdit pajka, ki lahko hodi po steni, se skrije v kak kot, za omaro, pod sedežno... lahko celo zleze čez balkon ali odprt oken... po dobri uri iskanja sem ne vem točno zakaj prestavila koš za smeti in glej fa zlomka v kotu za mizo zagledam rjave nožice- nepopisno veselje in trenutek za tem še večje, ko je Rossa bila zopet v svojem terariju. :)


Ni komentarjev: